Äntligen fredag, snart måndag.

Jag gör som alla andra, kommenterar utgången av PB rättegången.
Det svenska rättssystemet är ett skämt, men det visste vi ju redan. Men att döma dem till fängelse är väl ändå att ta i?
Men detta är inte över på långa vägar. PB kommer att överklaga allt de kan. Detta är nog inte över än på flera år...
---
Idag är det fredag igen. Denna vecka har gått relativt snabbt, kan det vara för att man slapp kukmåndagen? Ja.
Denna fredagskväll får gå i ett lugnt tecken. Är helt slut efter fyra dagars hårt arbete. Skulle kunna somna rakt uppochner.
Istället tar jag mig en välkyld öl på en uteservering. Först måste jag göra mig ordning, vilket innebär att jag egentligen inte har tid att sitta här och skriva. Men jag ska bara...
---
Borde även åka till systembolaget, men orkar verkligen inte sätta mig i den fruktansvärt varma bilen och trängas med andra bilister som är på väg hem från jobbet. Eller iväg från frugan?
---
Häromdagen råkade jag ut för en olycka som slutade med att ett tryckeri blev stillastående. Alla deras pressar stoppades i nästan två timmar. På grund av mig.
Men det kunde ha gått värre. Jag kunde ha träffats av alla blixtrar och då hade det nog varit godnatt.
Jag är fruktansvärt bra på att skapa olyckor.
---
3:10 to Yuma var riktigt bra faktiskt. Jag brukar ha lite svårt för Russel Crowe och Christian Bale, men båda var riktigt bra i denna westernrulle.
Eller, jag gillar Bale som skådis, men efter det där högoktaniga raseriutbrottet som spred sig som en löpeld på internet så funderar jag på om han verkligen har alla hästa hemma...
---
Nu är det dags att bege sig ut innan solen tackar för sig idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du skriver så roliga saker.

Hur fan kommer du på alla sjuka kommentarer?

2009-04-17 @ 19:14:54
Postat av: Micke

Jag tror att det beror på att jag är sinnessjuk och gillar gummibjörnar. Dock inte de gula.

2009-04-17 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback